duminică, 14 septembrie 2008

Poseta Piele impletita 100 Ron

Poseta piele impletita - 100 Ron VANDUT

Poseta este confectinoata din piele de vitel, captusita cu piele de porc

Nu cunosc provenienta, dar sunt tare, tare mandra de acest articol, pe care imi pare rau ca nu l-am fotografiat inainte de a ma apuca de reconditionare. O poseta mucegaita, plina de vopsea alba, de praf si naiba mai stie ce era pe ea. Oricum, arata jalnic si nu am crezut ca o sa mai fac din ea un obiect purtabil. Am curatat-o cu o solutie speciala pe care, avand in vedere performantele pe care le-am obtinut cu ea, o si recomand. Se numeste Creme essentielle Aloe Vera, habar nu am daca se gaseste si in Romania, eu am primit-o cand am cumparat incaltaminte din Austria, dintr-un magazin Salamender.


Niciun comentariu: